Träna och annat fint!

0kommentarer

Imorgon så blir jag barnvakt till min skitunge till syster sen ska hon ju självklart ha en kompis som sover över. Säger bara att jag lär gå under efter det här. Lär behöva massvis med agressiv träning för att få bort mina agrissioner jag får när min lillasyster beter sig som en skit...
Aja får väl göra det bästa av situationen.
Kom precis hem från 45 minuters träning! Tränade både på springband och crosstrainern. Kunde inte riktigt springa konstant i 5 km idag, mina körtlar och min kropp var inte på samma humör som jag ville.
Men men på lördag ska jag tvinga pojkvännen till att ta en powerwalk med mig och på söndag blir det nog lite yoga. 
Min kropp var nog inte riktigt beredd på att jag ville börja hårdträna till ett halv marathon.. HIHI!

Kommentera

Publiceras ej