Studsar omkring!

1kommentarer

Åh jag är så glad så jag springer omkring och gråter,skrattar och hoppar på samma gång! JAG SKA ÄNTLIGEN FÅ  SE PANDA DA PANDA! så som jag gått och väntat. Skulle kollat på honom 2 dagar på raken i höstas men han ställde in för det var någon nära som gått bort. Så det förstår jag fullständigt att han ställde in. Men nu gjorde han mig överlycklig! HAN KOMMER TILL EMMABODA FESTIVALEN!!!! Och jag kommer också till emmaboda festivalen! Så är den lyckligaste på planeten typ! 
 
Måste nog vara vädret som gör mig så glad med! Så här får ni lite bilder på vad jag såg i min trädgård idag!
Har inte den där foto talangen men dem fina blommorna och min braiga kamera hjälpte mig lite!
 
Nu ska jag fortsätta springa runt och skutta omkring i huset! 

1 kommentarer

Tess

08 Mar 2013 09:50

Åh, vad härligt med vårblommor! :) Kram

Svar: Ja super härligt! :) Kramis!
CupcakeFashion

Kommentera

Publiceras ej