Godnatt!

0kommentarer

Efter att ha suttit och räknat matte i 6 timmar så ger jag upp! Allt jag ser framför mig är bara 13349034190267312604621. Snacka om irriterande... Jag ska dock läsa igenom alla "hjälpmedel"/instruktioner i matteboken innan jag somnar. Tänker räkna matte hela veckan så jag verkligen lär mig. Vill att min hjärna ska vara i topp när det är dags för prov. Så lika bra att börja nu så man inte sitter natten innan och pluggar som ett as.
Så nationella provet om någon månad kommer jag förhoppningsvis klara galant!
 
Ska ladda upp med massa frukt och annat gott när jag pluggar imorgon så att jag orkar plugga i 6 timmar imorgon med. 
På dem här sex timmarna har jag matat i mig 1 kopp kaffe,2 glas juice, 3 glas vatten, 1 stor mugg med te och så en apelsin. Snacka om att jag fick springa på toan ett ex antal gånger. Men det vare värt annars hade jag somnat efter en timme.
 
Men nu ska jag ha ansiktsmask i 10 minuter sen så ska jag sova!
Så sista inlägget för idag!
 

Kommentera

Publiceras ej