Fashion week

0kommentarer

Har ett engelska arbete om mode i USA och Canada. Så bestämde mig för att skriva om de populäraste modeveckorna. Går väl sådär med allt skrivande, redovisningen är imorgon så borde väl kanske skynda mig på lite. Egentligen borde jag vara glad över att jag får ha en redovisning om något som jag tycker om. Men känns ju så tråkigt när det blir ett måste och inte sådär frivilligt. Det värsta är ju dock att vi haft så lite tid på oss att skriva. Men men min lärare vill inte riktigt som jag. Vi kommer nog inte riktigt helt överens, han vill att allt ska gå super duper fort. Men vi går väl inte i skolan för att lära oss att skriva stora arbeten på bara ett par timmar? Har jag uppfattat allt fel, eller har jag valt en skola där man tävlar om att vara snabbast i allt? 
 
Visst jag förstår ju om man kanske går en idrottslinje och ska springa, då är det ju en självklarhet att man ska vara snabbast. Men på en engelska lektion? Nej man borde få skriva uppgiften i sin takt och inte sätta en deadline veckan efter vi fått uppgiften. Ge oss fler dagar/veckor på oss. Istället för 1 vecka kan vi väl iallafall få 2-3 st veckor? 
 

Kommentera

Publiceras ej