Elaka drömmar!

0kommentarer

Drömde en sån hemsk dröm inatt. Den var jätte knäpp också, kan ju dock vara för att jag själv är lite knäpp. Men att drömma om röda och gröna igelkottar som är "giftiga" och kryper/klämmer sig fast på ens rygg, ja då är det ju lite udda. I drömmen skrek jag även till mamma att hon skulle ta bort den men hennes svar var "Jag har annat för mig!". Då skriker jag istället efter pappa men han tar inte heller bort dem utan kommer med "Jag måste göra klart det här, sluta störa mig!". Snacka om att jag var arg,rädd och ledsen. Till sist så vaknade jag upp bredvid min pojkvän. Dock med massa tårar över hela ansiktet. Han har retat mig hela dagen nu...
 
Så man kan väl officielt säga att jag har igelkottsfobi! Och jag som till och med kommer från Gotland där det kryllar av igelkottar...
Stackars mig!

Kommentera

Publiceras ej