Det där med att plugga...

0kommentarer

Ja det där med att plugga gick ju helt åt skogen. Dock den där biten där jag skulle försöka undvika pluggandet gick jätte bra! Sitter här nu klockan 23:08 och har inte skrivit någonting! Inte ens en liten liten bokstav eller punkt. Jag har istället spenderat min dag med träning, mobilspel, skrivit med pojkvännen, pratat med min morbror och kusin, spelat wii, ätit i massor, suttit vid datorn och bara glott. 
Ändå så kör jag fulingen jag brukar köra när jag pluggar!
"Mamma får jag ta glass? Snälla! Måste ha något så jag kan plugga klart det jag håller på med!" 
I vanliga fall brukar det faktiskt vara så att jag faktiskt skrivit eller gjort lite av det jag ska. Men den här gången var jag bara sugen på glass för att kunna undvika att plugga.
Nu är jag för trött för att plugga också och som ni märker så sitter jag här och skriver en hel novell istället för att använda mina fingrar och tagenter för att skriva klart mitt kompendium. Men shit the same det finns en dag imorgon! (Även fast dagen imorgon inte har någon tid för plugg!)
 
Morgondagen blir go hoppas jag iaf! Skola - jobb - pojkvännen! Kan ju inte bli bättre? 
Fast jo det kan det, skulle ju lika gärna kunnat sitta på andra sidan jordklotet med en fet drink i min ena hand och min pojkväns hand i den andra. Men men det är ju bara önskedrömmar!
Nu ska jag ta och skriva en bokstav i mitt kompendium så jag ändå kan säga:
"Jag skrev faktiskt på mitt kompendium igår! Visst är jag duktig! "
 
God Nachos!

Kommentera

Publiceras ej