Åh hata mitt liv!

0kommentarer

Min fina träningsplan tänker tydligen slänga sig själv i väggen. För mina ben har bestämt sig för att få halsfluss. Eller ja det känns ju som halsfluss fast i smalbenen och nu har det börjat stiga till knät och låret... Dock så gör det ju inte ont när jag sväljer utan när jag rör på mina ben. Så ja man kan väl säga att varje dag är en "pain in the ass". Dock får man ju byta ut "ass" till "bone". Aja nu ska jag sluta klaga, men jag är faktiskt ledsen . Jag vill ju springa! Jag älskar ju att springa och så bestämmer sig mina ben för att få "Benfluss". 
 
Dumma immunförsvar som är öppen för allt...
 
Nu ska jag och min "benfluss" mysa ner oss under en varm filt och försöka skriva klart det där dumma kompendiumet.
Här får ni en trevlig bild på mig i mina bättre dar. När jag posar i min älskade skinnjacka!
 
ÅHHHHHH GRYMT PANDA DA PANDA HAR VART SÅ GULLIG OCH LAGT UPP TVÅ NYA GRYMMA LÅTAR!
 
(länkar till spotify) ÄLSKA!
 

Kommentera

Publiceras ej