5 saker jag vill göra innan jag dör!

1kommentarer

1. Resa till minst 10 nya platser!
Jag älskar att resa och jag älskar att se nya ställen. Så jag vill gärna resa en massa till innan jag dör!
 
2.Besöka nutelleria!!
Jag älskar nutella! Att få besöka nutelleria är nog största drömmen just nu. Haha vilken nörd och tjockis jag är men men vem säger nej till nutella?
 
3.Köra en gul ferrari.
Jag har alltid velat köra en gul ferrari som i filmer och köra sådär super fort och se super snygg ut! Ska göra det innan jag dör!
 
4.Ha ett eget hus.
Jag vill inreda och designa mitt egna hus och få välja precis hur huset och innehållet ska se ut. Sjukt mysigt att bo på ett ställe där man fått bestämma allt själv. Jag gillar att få bestämma över mina saker därför vill jag ha ett eget hus. hihi!
 
5.Bo i ett annat land.
Det är ett stort stort plus om jag får ha mitt underbara hus i ett annat land. Älskar London, så London hade vart perfekt. Men om det inte skulle bli London får det gärna bli en tropisk ö eller en stor shoppingstad!
 
 
Hade inte så mycket att göra så tänkte ut fem grejer jag vill göra innan jag dör. Just nu står jag antagligen och packar upp kläder och larmar på min praktik. 
 
 

1 kommentarer

Theresia

05 Mar 2013 20:27

Sv: Tack, jättekul o höra! :D

Kommentera

Publiceras ej