3 broke girls!

0kommentarer

Borde vara med i serien 2 broke girls ju! Skulle ju passa perfekt älskar baka muffins. Särskilt med min muffins maskin jag fick av min underbara farmor!
Här kommer bilder på mina fina "igelkotts" muffins! 
 
             Söt igelkott..
Skulle visa att det var kladdigt innuti min fina bakelse! Men jag är inte så bra på det där med att fokusera på rätt saker..
Igelkottsfamiljen! (Jag vet jag suger på att ta kort! Men alla kan inte vara proffs!)
En liten bättre bild på kladdet! 
Sen ville jag visa min muffins som blev lite fail! Men som sagt alla kan inte vara proffs! + Jag tycker den ser väldigt söt ut, lite unik så som jag tycker om det!
 
Det var allt för mig denna kväll! Så GODNACHOS!
Kan nog vara så gullig och skriva receptet i ett annat inlägg om det är någon som är intresserad!

Kommentera

Publiceras ej