Söndags funderingar.

0kommentarer

Helgerna är så underbara, men så kommer söndagen och jag hamnar i depp mode. Vill göra så mycket men har ändån ingen ork för att det känns värdelöst när en ny vecka är på väg. Den nya veckan kommer i stort sätt se likadan ut som den förra gjorde varje dag...
skola-praktik-jobb
Praktik-skola
praktik-skola
osv osv...
känns så värdelöst när man måste åka till skolan och ha praktik samtidigt? Snacka om att slösa tid på att åka fram och tillbaka. Ska inte klaga om en vecka blir det lov! Och helgerna är faktiskt underbara, sitta hemma och bara ta det lugnt eller festa loss och glömma allt i vardagen för en stund. Men sen kommer ju söndagen...
Den är ju skön på sitt sätt, men den känns så värdelös. Man bara planerar att göra en massa som t.e.x. plugga och träna och vara värsta duktiga flickan. Men iställer så hamnar man framför TV:n och datorn. 
 
Det är inte det att jag har svårt att ta tag i saker. Det har jag lätt för. Men när det gäller söndagar så säger min hjärna och kropp stopp!
Jag är nog inte ensam om att känna så.
 
Vilket deppigt inlägg... Skyller på mina kvinnliga hormoner som spelar mig ett spratt!

Kommentera

Publiceras ej