Sitter här borta!

1kommentarer

Den här torsdags kvällen är ganska värdelös borde egentligen sitta och plugga matte och skriva klart ett kompendium som borde vart klart för ett halvår sen. Men men jag har ingen ork, kom hem vid halv fem och då var jag super duper trött så låg och kollade på massa avsnitt från gossip girl säsong 3. Sen nu för cirkus en halvtimme sen så dök mina små kusiner upp dem ska sova här över natten för att senare dra vidare. De hade även med sig systemkameran!! Så nu kommer det bli massa fler bilder förhoppningsvis. 
 
Och bara för att vara lite random så tänker jag slänga in lite bilder på lite söta djur jag träffade på i sommras.
 
Snacka om att chilla hela dagarna med rumpan i vädret! 
 
 
Åh vill ha en apa som inte sitter i bur! Den ser så ledsen ut bakom gallret! :(

1 kommentarer

marina

01 Mar 2013 13:59

sv. Tack så mycket. :)

Kommentera

Publiceras ej