Sex Slash Två Slash Tvåtusentretton.

0kommentarer

Sitter framför datorn och möglar medan alla andra har fullt upp med att se på fotboll, klaga på dem som uppdaterar facebook stup i kvarten för att berätta hur det går i fotbollen, klaga på dem som klagar osv osv osv....
 
Jag sitter inte bara och möglar! Sitter och tänker också, tänker på hur det suger att inte vara arton år! Det är så mycket som man inte får. Det är väldigt frustrerande t.e.x. när man hittat ett jobb man vill söka till där allt passar dig och jobbet är verkligen perfekt men så kommer det den där dumma och irriterande meningen : "Du måste fyllt 18 år." 
Så sjukt irriterande! Det är detsamma när man blir sjukt sugen på att vara med i en tävling och så kommer den där förbannade meningen igen! "Du måste fyllt 18 år." 
Jag bara klagar men det är så sjukt irriterande när man bara har några månader kvar. Jag kan inte hjälpa att jag föddes sent på året? Det borde stå : "Du får söka/tävla om du blir 18 i år!" 
Det skulle vara hel grymt och man skulle slippa anklaga sina föräldrar för att de haft "skoj" under fel tidpunkt!
 
Äsch mina önskningar kommer slå in en vacker/ful/fin dag! Den dagen kommer jag fira med nutella!

Kommentera

Publiceras ej