KÄRRINGAR!

1kommentarer

Idag har min dag vart sådär oerhört knasig! Folk har både vart sjukt trevliga och otrevliga. 
Den här killen borde iallafall få en bukett rosor. Skulle ta en fika på stan med min pojkvän, så ställer vi oss i kön för att beställa. Så visar det sig att han känner killen framför så dem hälsar osv. Så när det väl är killens tur så vänder han sig om och frågar vad vi vill ha sedan så betalar han det. Borde finnas fler sånna männsikor, för det gjorde min dag!
 
Sen kom ju tanten som ville förstöra min dag genom att ryta åt mig så jag håller på att kissa på mig...
Jag var inne i godisbutiken här i stan. 
Jag(till min kille) : Jag ska bara ha en klubba sen är jag klar.
Tanten som står och blockerar klubborna: SKA DU INTE ALLS! 
 
Jag blev helt chockad så gick därifrån. Dock så känner jag igen tanten sen innan... Hon har nog inte alla hästar hemma men det betyder ju inte att man måste vara otrevlig. Eller?
 
Aja folk borde vara mer som killen som bjöd på fika och inte som den där kärringen...
 
 
 

1 kommentarer

michelle

26 Feb 2013 22:05

Fin blogg, kolla gärna in min!

Svar: Tack! :) din blogg var också jättefin :)
CupcakeFashion

Kommentera

Publiceras ej