Jacka och ritningar!

1kommentarer

Sitter och ritar lite och ibland får jag ryck och prövar alla kläder i garderoben. Jag borde egentligen försöka packa en väska med massa kläder och sånt som behövs för 4 dagar i en annan stad. Men undviker det istället... Beror väl på att jag faktiskt inte är så sugen på att åka iväg. Det är faktiskt skönt att bara ligga hemma och slappa. Men det är absolut förbjudet i min familj. Fast ska inte klaga! Jag gillar resa särskilt på shoppingresor!
 
Här får ni en sneak peak på min snygga jacka. Som jag även designat och sytt alldeles själv! (skryter lite lagom..)
Ni får se mer av min jacka en vacker dag, då systemkameran kommit hem från sin lilla tripp på Gotland. Tänk kameran Lars-Olof är helt själv på Gotland! Men en fågel viskade mig i örat att han kommer hem till sin familj nästa vecka!!!
 
 
 
 

1 kommentarer

Sofia

21 Feb 2013 11:12

jaa :D

Kommentera

Publiceras ej