Filmrecension!

1kommentarer

Glömde nästan att säga vad jag tyckte om Texas Chainsaw Massacre 3D.
Den var blodig.... Mådde illa ett tag men sen så gick det över för att jag var så rädd. Så om man är ute efter en blodig och läskig skräckfilm är väl den perfekt. Dock tycker jag inte det var något nytt. Handlingen var väl bra tills ja slutet. Slutet förstörde allt, jag tänker inte spoila för er. Men kan iaf säga att jag blundade, skrek, skuttade till ett antal gånger. Det var ju trots allt en skräckfilm. 
Jag föredrar dock skräckfilmer som har en logisk handling och ett grymt slut! Jag hatar "Baserad på sann historia!" Det gör filmen så mycket värre.
 
Men ialla fall om du gillar blod och skräck så bör du se Texas chainsaw massacre i 3D. Utan 3D är det nog som en helt vanlig motorsågsmassaker...
 

url.jpg

1 kommentarer

Manda

13 Feb 2013 13:30

Fin blogg, skulle vart fint med en header till också

Kommentera

Publiceras ej