Bara för att kakviruset sa det!

0kommentarer

Ska berätta om min dag idag. Jag steg upp halv sju gick ner åt frukost gick upp och la mig igen. Vaknar en timme senare inser att jag sovit och nu måste stressa! Shiet vad kul! Nej detta är total tråkigt att läsa!
 
Idag så har jag vart i skolan och pratat engelska, efter det blev det att ta bussen till praktiken och sen efter det lämna in en jobbansökan på "Hemlig plats" sen dra till jobbet och tjäna cash! Sen drog jag hem, hungrig som en varg hittade jag ett ballerina kladdkaka paket i skafferiet. Gjorde min kväll tills pappa kom hem med super duper goda vindruvor! Då var det bara att slänga ballerina kladdkakan i väggen. Sen efter 1234776543 vindruvor så mådde jag piss. Så nu sitter jag här och väntar på att det ska växa vindruvor ur näsan på mig.
 
Tjingeling!

Kommentera

Publiceras ej